انتخاب رشته کنکور

انتخاب رشته کنکور

زمان مورد نیاز برای مطالعه ۱ دقیقه

انتخاب رشته یکی از مهم ترین مراحل زندگی بسیاری از افراد محسوب می شود.

دسته بندی : اخبار - علمی
تاریخ انتشار : 31 / 05 / 1402

توضیحات

انتخاب رشته یکی از مهم ترین مراحل زندگی بسیاری از افراد محسوب می شود. در واقع انتخاب رشته دانشگاه می تواند تا حدود زیادی آینده فرد را مشخص کند. از این رو نحوه انجام آن می تواند بسیار مهم باشد. از سویی دیگر با توجه به آخرین تغییراتی که در کنکور 1402 اعمال شده است، انتخاب رشته و نحوه آن به موضوعی مبهم تبدیل شده است.

براساس اعلام معاون فنی و آماری سازمان سنجش، فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲، از ۳۱ مرداد آغاز  و تا ۴ شهریور ماه در سایت سازمان سنجش می باشد.

همانطور که بیان کردیم انتخاب رشته برای بسیاری از دانش‌آموزان یک امر بسیار مهم و غیر قابل انکار محسوب می شود. در واقع انتخاب یک رشته درست می تواند آینده فرد را تضمین کند. عده ای تصور می کنند که انتخاب کد رشته های سراسری مسلما آن ها را به موفقیت می رساند، اما واقعیت این است که انتخاب رشته شرایط مختلفی دارد و باید به فاکتورهای متعددی در این انتخاب توجه کرد.

مشاور پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم سلام یوسف آباد با تجربه چند ساله و علم به خصوص در حوزه انتخاب رشته کنکور در کنار فرزندان سلام یوسف آباد است تا با توجه به رتبه قبولی و سایر شرایط مدنظر، بهترین نتیجه ممکن را برای دوازدهمی‌ها به ارمغان بیاورد.

از همین رو جلساتی را با عنوان مشاوره خصوصی انتخاب رشته همراه با خانواده دانش‌آموزان تدارک دیدیم تا دانش‌آموزان عزیز در فرآیند انتخاب رشته دچار مشکل نشده و نتیجه‌ای شیرین از زحمات چند ساله خود را ببینند.

تا انتهای مسیر موفقیت کنار شما هستیم.

مقالات مرتبط

روز درختکاری

روز درختکاری، یکی از مهم ترین روزها در تقویم اکثر کشورهاست. اولین شخصی که این روز را پایه گذاری کرد آقای جولیوس استرلینگ مورتون آمریکایی بود که
14 / 01 / 1403

دهمین جشنواره ورزشی مجموعه مدارس سلام

دهمین دوره این مسابقات با حضور پرشور و افتخارآفرینی دانش‌آموزان سلام یوسف آباد در رشته‌های مختلف برگزار شد.
17 / 11 / 1402

آش نذری

زنده نگه داشتن سنت‌های ملی و مذهبی کشور عزیزمان ایران یکی از اهداف مهم دبیرستان و از فعالیت‌های تاثیرگذار واحد فرهنگی است.
18 / 10 / 1402