روزهای جذاب ورزشی در تابستان امسال

روزهای جذاب ورزشی در تابستان امسال

زمان مورد نیاز برای مطالعه ۱ دقیقه

ورزش و نشاط یکی از اهداف اصلی دبیرستان دوره دوم سلام یوسف آباد است.

دسته بندی : اخبار - فرهنگی
تاریخ انتشار : 08 / 05 / 1402

توضیحات

چرا باید ورزش کنی؟!

سال‌های نوجوانی، سال‌های دشواری هستند. گذشته از اینکه نوجوانان در این دوران، مسیر پر پیچ و خمی در مدرسه، برنامه‌های آینده و زندگی خانوادگی خود دارند، بین ذهن و بدنی گیر افتاده‌اند که حالا نه دیگر بزرگسال است و نه مثل سابق، یک کودک. همچنین این سال‌ها اولین زمان‌هایی است که بچه‌ها آزادی عمل و حق انتخاب را به صورت واقعی تجربه می‌کنند. در این میان داشتن یک برنامه‌ی ورزشی مرتب به حفظ سلامت جسمانی و روانی نوجوانان کمک بسیاری می‌کند.
بهتر است که نوجوانان روزانه حدود 60 دقیقه فعالیت ورزشی متوسط تا پیشرفته داشته باشند تا زمان بیشتری را نسبت به کم تحرکی، صرف فعالیت و تحرک کنند.

دلیل دیگه‌ای هم داره؟!

علاوه بر اهمیت شادی و سلامتی فردی دانش‌آموزان، کسب آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات ورزشی سلام اسپرت مجموعه مدارس سلام و مسابقات ورزشی مناطق تهران دلیل بعدی است. که ما را مجاب می‌کند تا به طور مداوم و مستمر در برنامه دانش‌آموزان، ورزش را قرار داده و به آن به عنوان یک موضوع تخصصی و حرفه‌ای نگاه کنیم.

مقالات مرتبط

روز درختکاری

روز درختکاری، یکی از مهم ترین روزها در تقویم اکثر کشورهاست. اولین شخصی که این روز را پایه گذاری کرد آقای جولیوس استرلینگ مورتون آمریکایی بود که
14 / 01 / 1403

دهمین جشنواره ورزشی مجموعه مدارس سلام

دهمین دوره این مسابقات با حضور پرشور و افتخارآفرینی دانش‌آموزان سلام یوسف آباد در رشته‌های مختلف برگزار شد.
17 / 11 / 1402

آش نذری

زنده نگه داشتن سنت‌های ملی و مذهبی کشور عزیزمان ایران یکی از اهداف مهم دبیرستان و از فعالیت‌های تاثیرگذار واحد فرهنگی است.
18 / 10 / 1402