عمل به سنت هرساله دبیرستان

عمل به سنت هرساله دبیرستان

زمان مورد نیاز برای مطالعه ۱ دقیقه

هرساله به مناسبت زنده نگه داشتن یاد شهدای کربلا و سرور و سالار شهیدان در ایام اربعین حسینی با کمک دانش‌آموزان، کادر دبیرستان و همراهی اولیای گرامی به تهیه شله زرد نذری می‌پردازیم.

دسته بندی : اخبار
تاریخ انتشار : 24 / 06 / 1402

توضیحات

تلاش ما در دبیرستان این است که در کنار آموزش، فرزندانمان را در زمینه‌های فرهنگی و تربیتی نیز مهیا کنیم.

به همین جهت هرساله به مناسبت زنده نگه داشتن یاد شهدای کربلا و سرور و سالار شهیدان در ایام اربعین حسینی با کمک دانش‌آموزان، کادر دبیرستان و همراهی اولیای گرامی به تهیه شله زرد نذری می‌پردازیم.

اما جذابیت این کار آنجاست که از مرحله تهیه مواد و لوازم، پخت، بسته بندی و توزیع آن دانش آموزان همراه و در این امر خیر سهیم هستند.

بعضی‌ها هستند که راه و رسم معامله را خوب بلدند؛ مثلاً، بلدند که باید با چه کسی وارد معامله بشوند و چطور معامله کنند. خیالشان که از طرف مقابلشان جمع باشد، کل دارایی‌شان را می‌گذارند وسط! این‌جور آدم‌ها، ایمان دارند هرچقدر بگذارند، روزی صاحب و سروری، از جایی که تصورش را هم نمی‌کنند، دستشان را می‌گیرد.

تصاویر کامل این برنامه را از طریق لینک زیر می‌توانید مشاهده کنید.

مقالات مرتبط

روز درختکاری

روز درختکاری، یکی از مهم ترین روزها در تقویم اکثر کشورهاست. اولین شخصی که این روز را پایه گذاری کرد آقای جولیوس استرلینگ مورتون آمریکایی بود که
14 / 01 / 1403

دهمین جشنواره ورزشی مجموعه مدارس سلام

دهمین دوره این مسابقات با حضور پرشور و افتخارآفرینی دانش‌آموزان سلام یوسف آباد در رشته‌های مختلف برگزار شد.
17 / 11 / 1402

آش نذری

زنده نگه داشتن سنت‌های ملی و مذهبی کشور عزیزمان ایران یکی از اهداف مهم دبیرستان و از فعالیت‌های تاثیرگذار واحد فرهنگی است.
18 / 10 / 1402